Mobilny CRM w Twoim urządzeniu

luty 27, 2014 – 2:03 po południu

Mobilna aplikacja do zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi to inwestycja w Twoją firmę. CRM w wersji mobilnej wpływa pozytywnie na wszystkie elementy działań firmowych - kontakt z klientami, komunikację pomiędzy pracownikami oraz na linii podwładni - przełożony, jak również na codzienne administrowanie informacjami handlowymi.

Bądź na bieżąco

crm-android-mobilny.png

Mobilny CRM pozwala Ci na szybkie reagowanie na zachodzące zmiany chociażby w harmonogramie spotkań. Dzięki temu możesz elastycznie dopasować się do nich i umiejętnie rozplanować czas pracy. System CRM w Twojej komórce daje Ci także możliwość zapisywania na bieżąco notatek i komentarzy w trakcie spotkań z klientami, widocznych dla pozostałych użytkowników aplikacji. Funkcjonalność ta sprawi, że nic nie umknie Twojej uwadze, wszystkie cenne informacje biznesowe zostaną zapamiętane.

Prostota i intuicyjność

iphone-4-crm-mobilny.pngMobilny CRM ułatwia życie podwójnie - skraca do minimum czas potrzebny na rozplanowanie zadań firmowych, a ponadto sam w sobie jest aplikacją niezwykle łatwą w obsłudze. Czytelny i intuicyjny interfejs, przejrzystość systemu decydują o jego funkcjonalności oraz o tym, że każdy jego użytkownik, zwłaszcza ten, który nie spotkał się wcześniej z podobnym rozwiązaniem technicznym z łatwością opanuje obsługę aplikacji.

Mobilne aplikacje to dziś standard dla wielu branż i biznesów. Korzystają z nich potężne giganty handlowe, jak i niewielkie firmy. Z myślą o tych ostatnich powstała właśnie mobilna wersja CRM dla małych przedsiębiorstw - prosty i przyjazny miniCRM.pl